FAQs



Tak, możesz zwrócić przedmiot, jeśli jest uszkodzony lub nie pasuje zgodnie z opisem. Po prostu skontaktuj się z nami w ciągu 14 dni od otrzymania produktu, a otrzymasz 100% gwarancję zwrotu pieniędzy. Możesz się z nami skontaktować pod adresem info@milava.pl

Otrzymasz paragon natychmiast po złożeniu zamówienia. Po wysłaniu zamówienia otrzymasz numer śledzenia. Możesz użyć tego numeru, aby sprawdzić status swojego zamówienia w dowolnym momencie na stronie „Śledź zamówienie”.

 

Tak, oferujemy gwarancję jakości dla wszystkich naszych produktów. Jeśli nie jesteś zadowolony z produktu lub znajdziesz jakiekolwiek uszkodzenie, skontaktuj się z nami natychmiast, a my dołożymy wszelkich starań, aby rozwiązać problem i zapewnić Twoje zadowolenie.

 

Możesz się z nami skontaktować pod adresem info@milava.pl . Zawsze odpowiemy na Twoje zapytanie w ciągu 24 godzin.